Kūrybiniai sprendimai
Mums nepatinka standartiniai sprendimai, todėl kiekvienai kampanijai ieškome kūrybinių idėjų. Siekiame išskirtinumo, kuris būtų pastebimas socialiniuose tinkluose, sukurtų pridėtinę vertę tiek kampanijai, tiek ir pačiam prekės ženklui.
Kampanijų planavimas
Siekiame išplėsti nuomonės formavimo marketingo ribas. Neapsiribojame socialiniais tinklais, todėl visada ieškome alternatyvių, veiksmingų integravimo sprendimų, tokių kaip vlogai, blogai, radijas, internetiniai naujienų portalai, spauda.
Kiekvienai kampanijai parenkame tinkamiausius kanalus ir nuomonės formuotojus, kurie organiškai tiktų prekės ženklui ir jo tikslinei auditorijai.
Kampanijų įgyvendinimas
Įgyvendiname kampanijas nuo idėjos iki rezultatų bei išvadų pateikimo. Įdėmiai sekame situaciją socialiniuose tinkluose ir operatyviai reaguojame į naujai iškilusias situacijas ir galimybes. Užtikriname, kad išleidžiamas turinys būtų aukščiausios kokybės, siekiame maksimalios naudos klientui kiekvienoje situacijoje.
Rezultatų analizė
Rezultatų pateikimas, nėra tik screenshotų siuntimas klientui. Apibendrintus rezultatus teikiame periodiškai, visos kampanijos metu, o kampanijos pabaigoje pateikiame:
-
visą kampanijos metu sukurtą turinį,
-
bendrą rezultatų analizę,
-
išvadas, kas kampanijos metu pasiteisino, o kas galėjo būti padaryta geriau,
-
nuomonės formuotojų atsiliepimus;
Nėra geresnio meto reklamuotis TikTok nei šiandien! O iš tikro Instagram funkcija Reels oficialiai launchinama.
Po pusės metų testavimo Brazilijoje (iš tikrųjų tai po visų 8-ių mėn.) Instagram paskelbė, kad startuoja funkcija Reels, kuri duos atkirtį Super Mega populiarėjančiam TikTok. Naujausiais duomenimis TikTok jau turi 0,8 mlrd. vartotojų (tik 0,2 mlrd. mažiau nei Instagram). Žinoma, TikTok šlovės valanda prigeso po ban’o Indijoje, Indonezijoje ir Bangladeše bei planuotino USA.
Instagram neturėjo funkcijos video turinio peržiūrai, net ir jo didysis brolis Facebook senokai tokią įdiegęs. Reels funkcija skirta video turinio kūrybai, pasitelkiant tokius įrankius kaip muzika, virtualios realybės efektai ir kiti. O kas svarbiausia - nebereikės jaudintis, ar muzikos panaudojimas yra legalus! Reels epizodo trukmė 15 sec., nebus sunku atsiminti, nes lygi stories trukmei.
Kolkas startuoja 50-tyje šalių (šalių sąrašas dar nepaskelbtas), tačiau Pabaltijo šalyse prognozuotume, kad jo nebus dar bent 2 mėn. O artimiausios šalys – Vokietija ir Prancūzija.
Nuotrauka iš vienos mūsų sėkmingiausių TikTok kampanijų Lietuvoje. Circle K Frozen šalto gėrimo įvedimo kampanijos.